Skip to main content
  • خانه
  • اخبار
  • ورزش
  • یادداشت ها
  • تکنولوژی
۱۳ اسفند, ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ #هوای_اصفهان_را_داریم
En Es Fr Ar فارسی
  • خانه
  • اصفهان
    خیابان سپاه پیاده‌راه می‌شود
    ۹ اسفند, ۱۳۹۹
    احیای دولتخانه صفوی با سنگفرش خیابان سپه
    ۷ اسفند, ۱۳۹۹
    احداث مسیرهای دوچرخه در منطقه ۸ شهرداری اصفهان با جدیت تمام در حال انجام است 
    ۱ اسفند, ۱۳۹۹
    از پیشتازان احداث مسیر دوچرخه در مناطق ۱۵گانه اصفهان هستیم
    ۱ اسفند, ۱۳۹۹
  • ایران
  • بین الملل
  • حوادث
  • پویش ترافیک
  • مطبوعات
  • نگارخانه
    • عکس
    • ویدیو
    • چند رسانه‌ای
    تاریخ:
    سه شنبه, ۱۲ اسفند, ۱۳۹۹

    عکاس:
    محدثه عسگراني
  • درباره ما

Search form

خط دو مترو اصفهان تا ۴ سال آینده به بهره برداری می‌رسد

اخبار / اصفهان
۷ بهمن, ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
مدیر عامل سازمان قطار شهری اصفهان؛

خط دو مترو اصفهان تا ۴ سال آینده به بهره برداری می‌رسد

خط دو مترو اصفهان تا ۴ سال آینده به بهره برداری می‌رسد

مدیر عامل سازمان قطار شهری اصفهان با بیان اینکه اجرای بخش سازه و سیویل خط دو مترو در حال حاضر ۲۴ درصد پیشرفت داشته است، گفت: پیش‌بینی می‌شود با شرایط فعلی خط دو مترو اصفهان تا چهار سال آینده تکمیل شود.

به گزارش ترافیکال و به نقل از ایمنا، محمدرضا بنکدار هاشمی اظهار کرد: قراردادی برای خرید ۳۱۵ واگن بین دولت و یک شرکت چینی منعقد شده بود که از این تعداد ۱۰۰ واگن به کشور وارد شد؛ ۳۰ واگن از مجموع ۱۰۰ واگن وارد شده سهم اصفهان بود که در سال‌های قبل وارد شد و در حال خدمت رسانی به شهروندان است.

مدیر عامل سازمان قطار شهری اصفهان ادامه داد: از ۲۱۵ واگن باقی مانده قرارداد دولت و شرکت چینی، ۵۵ واگن دیگر سهم اصفهان است، اما قطعات آن وارد گمرک شده و سال‌ها معطل ترخیص مانده بود تا اینکه سال گذشته توانستیم با پذیرفتن هزینه‌های متفرقه و پرداخت ۱۵ میلیارد تومان از منابع قطار شهری این قرارداد شکست خورده را زنده کرده و قطعات را وارد کارخانه ایریکو کنیم.

وی با بیان اینکه اخیراً دو رام از قطارها شامل ۱۰ واگن به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان وارد شهر شد که در حال حاضر ارزش هر واگن یک میلیون یورو است، گفت: رام‌های جدید دارای برق بالاسری بوده و سایر شرایط آن ویژه و نسبت به قطارهای قبلی مرغوب تر است؛ اگر تعامل بیشتری با سازمان شهرداری‌های کشور انجام شود، می‌توان یک رام دیگر را به سهم اصفهان اضافه کرد.

بنکدار هاشمی با بیان اینکه در خط دو مترو اصفهان ۱۶ ایستگاه احداث می‌شود، افزود: در یک سال و نیم گذشته ۱۲ ایستگاه خط دو مترو فعال شده و در سه فاز در حال احداث است که فاز نخست آن از دارک تا میدان امام علی (ع)، فاز دوم از کهندژ تا میدان امام حسین (ع) و فاز سوم از میدان امام حسین (ع) تا میدان امام علی (ع) است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان ادامه داد: ایستگاه‌های خط دو مترو قبل از ورود تی. بی. ام احداث می‌شود و تاکنون چهار ایستگاه به همین روش ساخته شده و دستگاه حفار از آنها عبور کرده است؛ اخیراً دستگاه حفار از ایستگاه عمان سامانی به عنوان ایستگاه چهارم خط دو عبور کرده و تا قبل از نوروز ۱۴۰۰ وارد ایستگاه لاله خواهد شد.

بنکدار هاشمی با اشاره به اجرای عملیات بتن‌ریزی فونداسیون محل استقرار دستگاه حفار در جبهه غربی خط دو قطار شهری و ایستگاه کهندژ به صورت همزمان، گفت: همزمان با ۲۲ بهمن امسال شاهد آغاز عملیات حفاری جبهه غربی خط دو مترو توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به عنوان پیمانکار این سازمان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملیات احداث ایستگاه خرازی، چهارسوق، خلجا و امام حسین (ع) آغاز شده و با سرعت خوبی در حال اجرا است، ادامه داد: در حال حاضر ایستگاه عاشق اصفهانی ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، البته در بخش ساز و سیویل پیشرفت واقعی آن ۹۹ درصد است و فقط عملیات نازک کاری آن باقی مانده است.

مدیر عامل سازمان قطار شهری اصفهان از پیشرفت ۷۰ درصدی احداث ایستگاه عمان سامانی خبر داد و گفت: در یک و نیم سال گذشته، بخش سازه و سیویل خط دو متروی اصفهان ۲۴ درصد پیشرفت داشته است و در سال آینده با توجه به انجام عملیات اجرایی از دو جبهه کاری پیشرفت پروژه دو برابر خواهد شد که با شرایط فعلی پیش‌بینی می‌شود این خط تا چهار سال آینده تکمیل شود.

انتهای پیام/م

افزودن دیدگاه

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
۱ + ۰ =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.
فناوری عجیب به جای بلیت مترو و قطار + عکس
يكشنبه, ۱۴ آبان, ۱۳۹۶
استانبول، صاحب دومین مترو قدیمی دنیا
دوشنبه, ۲۶ تير, ۱۳۹۶

افزودن دیدگاه

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
۱ + ۰ =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.

خبر برگزیده

آشنایی با اپلیکیشن های رزرو تاکسی
آشنایی با شلوغ ترین متروهای دنیا
خودروهای برقی را بیشتر بشناسیم!
خیابان سپاه پیاده‌راه می‌شود
احیای دولتخانه صفوی با سنگفرش خیابان سپه
احداث مسیرهای دوچرخه در منطقه ۸ شهرداری اصفهان با جدیت تمام در...
از پیشتازان احداث مسیر دوچرخه در مناطق ۱۵گانه اصفهان هستیم
در آینده‌ای نزدیک شاهد پیوستگی و ایمنی در کلیه مسیرهای دوچرخه...
  • خانه
  • نگارخانه
  • اخبار
  • دیدگاه‌ها
  • پر بازدیدها
  • آخرین خبرها
خودروهای برقی را بیشتر بشناسیم!
خیابان سپاه پیاده‌راه می‌شود
احیای دولتخانه صفوی با سنگفرش خیابان سپه
احداث مسیرهای دوچرخه در منطقه ۸ شهرداری اصفهان با...
از پیشتازان احداث مسیر دوچرخه در مناطق ۱۵گانه...
در آینده‌ای نزدیک شاهد پیوستگی و ایمنی در کلیه...
به دنبال تشکیل یک زنجیره بزرگ و پیوسته دوچرخه‌...
آشنایی با اپلیکیشن های رزرو تاکسی
آشنایی با شلوغ ترین متروهای دنیا
خودروهای برقی را بیشتر بشناسیم!
خیابان سپاه پیاده‌راه می‌شود
احیای دولتخانه صفوی با سنگفرش خیابان سپه
احداث مسیرهای دوچرخه در منطقه ۸ شهرداری اصفهان با...
از پیشتازان احداث مسیر دوچرخه در مناطق ۱۵گانه...
  • آرشیو
  • نقشه سایت
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
trafficul

ارتباط با ما

اصفهان، معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان
  • ۰۳۱-۳۲۲۰۸۱۸۰
  • isf@trafficul.ir

آخرین نظرات

کلیه حقوق برای پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان محفوظ است -
طراحی و توسعه دیتا پردازش سپانو نرم افزار CRM آریا
  • Layout Selectors

TopBar
Header

Those Images in folder YOURTHEME/images/bg/

MainMenu

Those Images in folder YOURTHEME/images/bg/

Body Content

Those Images in folder YOURTHEME/images/bg/

Those Images in folder YOURTHEME/images/bg/

Bottom Content

Those Images in folder YOURTHEME/images/bg/

Footer

Those Images in folder YOURTHEME/images/bg/

Sidebar

Those Images in folder YOURTHEME/images/bg/

Those Images in folder YOURTHEME/images/bg/

      • خانه
      • اخبار
      • نگارخانه
      • یادداشت ها
      • بین الملل
      • فرهنگ ترافیک
      • درباره ما
  • منوی موبایل
    • خانه
    • اخبار
    • نگارخانه
    • یادداشت ها
    • بین الملل
    • فرهنگ ترافیک
    • درباره ما